joi, 23 decembrie 2010

Craciunul copiilor de Octavian Goga




Dragi copii din tara asta,
Va mirati voi cum se poate,
Mos Craciun, din cer de-acolo,
Sa le stie toate, toate.

Uite cum: Va spune Badea...
Iarna'n noapte, pe zapada,
El trimite cate-un inger
La fereastra ca sa vada...

Ingerii se uita'n casa
Vad si spun, iar mosul are
Colo'n cer, la el in tinda,
Pe genunchi o carte mare.

Cu condei de-argint el scrie
Ce copil si ce purtare...
Si de-acolo stie Mosul,
Ca-i siret el, lucru mare.

Un comentariu:

  1. Buna Cosmyna!Ce frumoasa poezie, ce frumoase printese ai!Am fost curioasa sa te cunosc.am intrat pentru prima data aici si gasesc lucruri frumoase.Dar pentru ca pruncul inca e pe drum am venit si eu sa iti soptesc CRACIUN FERICIT!!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!