duminică, 15 ianuarie 2012

Varsat de vant


Ne-am intalnit si noi cu boala aceasta a copilariei… asta vara cand ne-am intors de la mare. La mare mi s-a parut un pic c-am calda Noemy, fetita mea cea mare insa am pus lucrul acesta pe seama caldurii.  A doua zi dimineata dupa ce am ajuns acasa, fetita mea era toata punctata, din cap pana in picioare. Stiam de cand am fost eu mica ca ar trebui sa fac cald in casa, asa ca am facut cald… si am sunat doctorita, care mi-a confirmat – e varsat de vant
“-Ei bine si in cazul acesta ce e de facut?
- Foarte important sa nu rupa basicutele sub nici o forma.
- Cum o pot ajuta sa ii treaca mai repede?
- O puteti da cu mixtura mentolata pe basicute, altceva nimic… sa stea in casa ca e contagios…
- Cat sa stea in casa?
- Pai... dupa ce erup toate, inca 6 zile.
- Si de unde stiu ca au erupt toate?
- Apar in trei valuri... si dupa aia gata.“

Sa stea in casa… in plina vara??? Of… exact ce ne trebuia dar asta e… am trecut cu bine si peste asta.
Mixtura nu i-a placut de loc, si era un adevarat chin sa o dau pe basicute… am incercat sa o tamponez, sa ii dau fiecare basicuta in parte nici cum nu mergea, caci dura mult si nu-I placea de nici o culoare nici mirosul nici senzatia de rece…  Am sunat doctorita, sa o intreb daca nu se poate sa o dau cu altceva ca nu ii place deloc… mi-a oferit ca alternativa pudra mentolata si  o crema ( nu mai stiu cum se numea L ) ; iar seara ii dadeam cateva picaturi de zyrtec, o ajuta sa nu o mai manance si sa doarma ceva mai bine. In zilele acelea am tinut-o cu manusi in maini, desi era cald… asa nu se putea scarpina prea tare. Ne-am plictisit de stat in casa asa de tare… ne-am saturat de desene animate… de jocuri… am fi vrut sa alergam pe afara… insa din pacate la doua saptamani a facut si cea mica… si ar fi trebuit sa faca o forma usoara din ce ne-a spus doctorul in schimb, Karyna a fost plina, parca a avut mai multe bubite decat surioara ei… a fost si mult mai maraita… nici nu dormea bine noaptea… si acum dupa o jumatate de an ele inca au semne pe corp, desi nu s-au infectat basicutele inca se vad… nimeni nu a stiut sa imi spuna cat se vor vedea… Am trecut si peste aceasta boala a copilariei… cu bine!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!