sâmbătă, 15 septembrie 2012

La multi ani mica mea printesa!





La multi ani Karyna !!! Au trecut 2 ani de cand te-am tinut prima data in brate... parca a fost ieri! Ai crescut ... acum ai implinit 2 ani si esti asa de dulce si de isteata...
Nu stiu cand a trecut timpul, si fetita mea a crescut! E o micuta domnisoara... care ma surprinde in fiecare zi cu ceva nou... e imposibil sa nu zambesti in prezenta ei...
Aseara am fost la circ... a fost foarte incantata de tot ce a vazut... desi era tarziu si ora noastra de mers la nani trecuse ea era cu zambetul pe buze si arata incantata la tot ceea ce se intampla in arena circului, si mami era la fel de incantata, si de printesele ei, dar si de reprezentatia celor de la circul Gartner ... Micuta domnisoara Gartner de 5 ani a fost o adevarata incantare!
La multi ani printesa mea! Iti doresc sa ai o zi de nastere deosebita, sa te bucuri de fiecare clipa a vietii si sa zambesti intotdeauna ca acum... sa fi senina si viata sa iti fie plina de fericire! LA MULTI ANI!!!!
Acum doi ani la ora 10 si un pic erai pe pieptul meu si eu eram fericita sa te vad si sa iti spun "Bine ai venit!", acum iti spun : " La multi ani!"


Un comentariu:

  1. La multi ani! Sa va traiasca minunea! Sa va traiasca minunile!
    Petrecere frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!