luni, 1 iunie 2009

LA MULTI ANI IUBITULUI MEU SOT

  La multi ani iubitule! Astazi se implinesc 3 ani de la cununia noastra... Te iubesc mult de tot! Imi doresc sa fim fericiti pana la adanci batraneti.. si atuci cand vom merge in baston sa ne amintim de toate clipele frumoase pe care le-am petrecut de-a lungul anilor...
   De clipa in care ni s-au intalnit privirile pentru prima data ... de fericirea pe care am simtit-o acum trei ani cand am spus "DA"... de fericirea pe care am simtit-o acum doi ani cand am tinut-o in brate pentru prima data pe printesa noastra Noemy-Andreea... fericirea tuturor clipelor..
   Te iubesc si te voi iubi mereu... esti printul meu din poveste...



3 comentarii:

  1. Astazi de dimineata,intrand pe net pt a face urari la implinirea unui an de casatorie,prietenei mele virtuale,Diana,am descoperit..."La multi ani iubitului meu sot"!!!!!! Repejor am intrat sa te descopar si iata peste cate aniversari am dat!!!!!!! Mi-a facut placere sa-ti scriu toate cuvintelele astea si sper sa le primesti cu tot dragul - asa cum au si fost trimise de mine!!!!!
    LA MULTI ANI!!! Sa fiti fericiti si sa va iubiti pana la adanci batraneti!
    Senin sufletesc va doresc!
    Cu bine,
    L'automne
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult... si va doresc tuturor multa sanatate, fericire si cat mai multe clipe pline de iubire...

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani iubitul meu sot!Domnul sa te binecuvinteze cu tot ce-ti doresti! Te iubesc nespus de mult!As dori sa fim fericiti pina la venirea Domnului Isus Hristos !Sa nu mai fie atita saracie si lacrimi amare ! Te iubesc mult mult! Din partea mea Lilia Scripcenco(Balanuta)Lui Vasile Scripcenco

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!