marți, 2 iunie 2009

Ce am pierdut, pe lângă copilul aşteptat?

Ce am pierdut? Simt un gol imens... o durere pe care nu reusesc sa o inabus desi as dori .. caci trebuie sa merg inainte si sa ii ofer clipe fericite fetitei mele... pentru ea trebuie sa merg inainte. 

  • Nu vom sarbatori evenimentul unei naşteri fericite... nu voi simti fericirea de al tine in brate...
  • Ce am visat pentru acest copil nu se va implini
  • Dispare viitorul pe care familia noastra l-ar fi avut cu el – pentru ca imi doream ca fetita mea sa aibe cu cine se juca.. pe cine sa se bazeze la bine si la rau
  • Am înregistrat un eşec, ca femeie, in proprii ochi
  • Am pierdut încrederea în trupul meu care simt ca m-a tradat
  • Am pierdut încrederea in mine
  • Am pierdut controlul asupra sentimentelor noastre
  • Vina, ruşinea, jena sunt ilogice dar prezente
  • Imi  e teama ca nu pot duce atat de multa durere
  • Am senzatia ca ar trebui sa nu vorbesc despre asta, sa ascund aceasta pierdere din moment ce celor din jur li se pare ca reactiile mele sunt exagerate.
  • Simt ca nu sunt inteleasa si ma simt singura in toata aceasta durere
  • Trebuie sa fac fata atitudinii celor ce  fara intentie ne privesc cu mila.
  • Ma gandesc ca intr-un fel sau altul mi-am  ucis copilul
  • Am impresia ca mi-am dezamagit sotul si fetita

4 comentarii:

  1. Of .. nu fii asa de dura cu tine...
    Imi pare tare rau! Bucurati-va ca aveti deja un dar ... Dumnezeu va avea grija de voi si poate va randui sa mai aveti un copil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Cosmyna,

    De multe ori m-am gandit la ceea ce spui tu. Eu imi doresc f mult sa raman insarcinata dar mereu mi-e teama ca nu cumva sa se intample tragedia de a-l pierde. Am stat si m-am gandit ce poate simti o mama care isi pierde pruncul. M-am pus in situatia ei si am realizat ca nu poate fi ceva mai greu pe lumea asta. Toate sperantele, dorintele, gandurile, toata fericirea adunata asupra lui... toate se spulbera. Ramana o neagra si apasatoare durere. Dar pe care nimeni in afara de Marele nostru Parinte ceresec nu o poate alina. Cosmyna, acum poate nu vezi ceea ce a stat in spatele aceseti intamplari, insa sa stii ca nimic nu se intampla fara voia Domnului. Nu stii ce ar fi urmat pt voi sau pt copilul tau. Nu cunosti viitorul. Sau acesta poate fi chiar un test pt voi, ca parinti si ca familie. Stai tare in credinta draga mea! Roaga-te neincetat. Ma voi ruga si eu pt tine si familia ta, ca sa aveti putere sa depasiti acest moment negru. Domnul sa va aiba in paza Sa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc Fluturas... e adevarat va am o minune si pentru ea incerc sa trec peste toate dar e dureros..
    Iti multumesc si tie Ina...(asa mi se spunea si mie in copilarie), e intradevar foarte dureros sa pierzi o sarcina atunci cand ti-o doresti cu adevarat... Eu imi doream din suflet acest copil, e adevarat mai am o minunatie dar tot e foarte dureros, nu doresc la nimeni sa simta ceea ce simt eu. Iti doresc din suflet sa iti invingi teama de care vorbesti trebuie sa te gandesti la fericirea pe care o vei simti cand iti vei tine copilul in brate... daca vrei sa mai vorbim ma gasesti pe adresa de mail... sau pe Yahoo messenger.
    Toate bune si numai bucurii!
    Si va multumesc mult ca va faceti timp sa treceti pe aici si sa cititi gandurile mele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cosmyna sa stii ca as fi f fericita sa vorbim. Am citit ceea ce ai scris si aseara si azi dimineata si mi-au dat lacrimile. Mi-e f mila de tine si as vrea tare mult sa te ajut. Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!