miercuri, 7 septembrie 2011

La multi ani Maria!!!


La multi ani minunea mea!!! La multi ani Karyna Maria!!! Esti o minune ce a venit in vietile noastre acum aproape un an. . . mai e un pic pana ce vei implini un an. . . pana atunci insa iti uram de Sf. Maria:
"La multi ani! "

O fiică în viaţă este un dar de la cel de sus. Mie cel de sus mi-a dat doua daruri minunate. Ele imi umplu inima de râsete, căldura şi farmec nemăsurat. Cu fiecare zi a vieţii lor adăuga câte o trăsătura, vor deveni mai frumoase şi imi vor însenina zilele.

Sunt mandra ca am doua fete!!!

La mulţi ani tuturor ce sarbatoresc astazi Sf. Maria!!!

2 comentarii:

  1. La multi ani micutei tale comori!
    Sa creasca mare si sa fie sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    Si va invitam si la o felie de tort virtual pe clubuljucariilor.ro

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!