marți, 20 septembrie 2011

Adevarul vietii. . .


Ti-am dat viata, dar nu pot trai in locul tau;
Pot sa te invat multe lucruri, dar nu te pot face sa inveti;
Pot sa-ti spun unde trebuie sa ajungi, dar nu te pot conduce acolo;
Pot sa-ti dau libertate, dar nu pot sa fiu responsabil pentru ea;
Pot sa-mi impartasec credinta cu tine, dar nu te pot face sa crezi;
Pot sa te invat diferenta intre bine si rau, dar nu pot decide pentru tine;
Pot sa-ti cumpar lucruri frumoase, dar nu te pot face sa fi frumos in interiorul tau;
Pot sa-ti ofer sfatul meu, dar nu pot sa-l accept in locul tau;
Pot sa-ti dau dragostea mea, dar nu o pot impune cu forta;
Pot sa te invat sa impartasesti gandurile si bunurile tale, dar nu te pot feri de egoism;
Pot sa te invat sa respecti, dar nu te pot obliga sa fi onorabil;
Pot sa te sfatuiesc in legatura cu prietenii tai, dar nu pot sa ii aleg in locul tau;
Pot sa iti spun despre faptele vietii, dar nu pot sa-ti construiesc reputatia;
Iti pot spune despre alcool, dar nu pot spune “nu” in locul tau;
Te pot avertiza asupra raului facut de droguri, dar nu te pot feri de ele;
Pot sa-ti spun despre vise in viata, dar nu le pot implini in locul tau;
Pot sa te invat ce este amabilitatea, dar nu te pot obliga sa fi elevat;
Te pot preveni asupra pacatelor, dar nu te pot face sa fii moral;
Ma pot ruga pentru tine, dar nu te pot face sa-L iubesti pe Dumnezeu;
Iti pot spune cum sa traiesti, dar nu iti pot da viata eterna.

Mi se par foarte adevarate aceste enunturi, le-am gasit acum ceva vreme, nu mai stiu unde.
Voi cei parere aveti???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!