miercuri, 3 iunie 2009

Daca eram… as fi fost…

Daca eram o luna, as fi fost - DECEMBRIE… atunci m-am nascut
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost -  VINERI… intr-o zi de vineri am adus minunea mea pe lume, plus, e inceputul                                                                                            weekendului
Daca eram o parte a zilei, as fi fost -  SEARA, cand apune soarele si cerul iau foc
Daca eram un animal marin, as fi fost -  DELFIN

Daca eram o directie, as fi fost -  INAINTE
Daca eram o virtute, as fi fost - ADEVAR
Daca eram o personalitate istorica, as fi fost - VERONICA MICLE
Daca eram o planeta, as fi fost - SOARE
Daca eram un lichid, as fi fost -  BAILEY'S
Daca eram o piatra, as fi fost - JAD

Daca eram o pasare, as fi fost - PESCARUS
Daca eram o planta, as fi fost - O CALA
Daca eram un tip de vreme, as fi fost – O PLOAIE CALDA DE VARA
Daca eram un instrument muzical, as fi fost – UN PIAN
Daca eram o emotie, as fi fost - IUBIRE

Daca eram un sunet, as fi fost - VOCEA MARII
Daca eram un element, as fi fost - APA
Daca eram un cantec, as fi fost - UNDE DRAGOSTE NU E, NIMIC NU E

Daca eram un film, as fi fost - STAPANA MIRODENIILOR
Daca eram un serial, as fi fost - EDERA
Daca eram o carte, as fi fost - POEZI... orice carte de poezi
Daca eram un personaj de fictiune, as fi fost - JULIETA
Daca eram un fel de mancare, as fi fost - CIOCOLATA
Daca eram un gust, as fi fost - DULCE
Daca eram o aroma, as fi fost - VANILIE
Daca eram o culoare, as fi fost - TURCOAZ
Daca eram un material, as fi fost - MATASE
Daca eram un cuvant, as fi fost - COPIL
Daca eram o parte a corpului, as fi fost -  OCHI
Daca eram o expresie a fetei, as fi fost - 
 ZAMBET
Daca eram o materie de scoala, as fi fost - 
 ROMANA
Daca eram un personaj din desene animate, as fi fost - SANDY BELLE
Daca eram o forma, as fi fost - CERC
Daca eram un numar, as fi fost - 7  
Daca eram o masina, as fi fost -
 ALFA ROMEO

Am primit aceasta.. leapsa pe mail si am adaptat-o la persoana mea.... doar eu si dorintele mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!