joi, 16 decembrie 2010

31 de ani....

A mai trecut un an din viata mea... nu stiu daca ma simt mai batrana sau nu... dar cu siguranta sunt mai fericit decat eram acum 4-5 ani... acum sunt toata ziua inconjurata de dragostea a trei minuni din viata mea... sunt inconjurata de dragostea sotului meu pe care il iubesc enorm de mult, nu cred ca as putea gasi vreodata cuvintele potrivite care sa descrie ce simt cu adevarat... si de dragostea celor doua printese ale mele Karyna si Noemy. E o bucurie sa le vezi cum zambesc atunci cand te zaresc, cum iti sar in brate asa din senin...
Azi am fost plecata pentru o ora de acasa... iar la intoarcere Noemy mi-a sarit de gat si mi-a spus: "dol tale de tile mami" - traducere "dor tare de tine mami"... cum sa nu te topesti tot cand auzi asa ceva? Nici Karyna nu s-a lasat mai prejos desi inca e micuta... cand m-a zarit mi-a zambit asa cum doar ea o poate face... Cred ca sunt cea mai bogata femeie de pe planeta asta... nici nu-mi puteam dori alte cadouri de ziua mea...

Un comentariu:

  1. La multi ani, sa fii sanatoasa si sa te bucucri de comorile din casa ta.
    la multi ani si pustoaicei mici la aniversare. sa creasca mare!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!