luni, 6 decembrie 2010

De mos Nicolae...

De mos Nicolae... am pregatit sosetutele aseara... Noemy le-a asezat frumos in cuierul ei, si cuminti ne-am dus la culcare in asteptarea mosului... iar dimineata sosetele erau pline.

Au fost trei sosete..una pentru Noemy, una pentru Karyna si una pentru mama si tata... cu totii am primit cate ceva si suntem tare bucurosi ca mosul a venit si ne-a adus si dulciuri, si fructe dar si jucarii... Si cum niciodata nu ne ajung piesele de lego, si mosul s-a gandit sa aduca la amandoua fetele ceva piese ne-am bucarat foarte mult ca le-am primit, si acum avem si animale de la gradina zoologica si un fermier cu masinuta lui care transporta capsuni... Poate mos Craciun o sa ne aduca casuta de locuit sau ferma....sau macar inca o cutie cu piese caci nu reusim sa construim tot ce ne dorim doar din piesele ce le avem... si ne place tare mult sa construim....



La multi ani tuturor celor ce poarta numele de Nicolae, Nicoleta...

La multi ani bunicule, sa fi fericit, multa sanatate si multa forta sa te poti juca cat mai mult cu nepotelele...

La multi ani fina! Multa sanatate si tot ce iti doresti! Multa rabdare si forta sa poti sa ii intelegi pe Theo si pe Abi si sa ii sprijini si sa ii cresti mari si frumosi ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!