miercuri, 1 decembrie 2010

Doar eu si gandurile mele

A inceput si ultima luna din an... inca un an se apropie de final... dar pana acolo mai sunt cateva momente frumoase pentru mine si familia mea.
1. Primul moment ii apartine lui mos Nicolae pe care il asteptam cu ghetutele curate si speram ca nu vom primi vre-o nuielusa....
2. Al doile moment mi-l rezerv mie - zilei mele de nastere- ziua in care voi adauga cel de al 31-lea trandafir la buchetul vietii mele.
3. Al treilea moment il rezerv scumpului meu sot - ziua lui de nastere - si vreau sa ii reamintesc ca il iubesc enorm de mult.
4. Al patrulea moment este momentul lui Mos Craciun cu sacul plin....
Si abia apoi soseste anul 2011. O sa-l intampinam cum se cuvine, cu masa imbelsugata, si cu un tort dulce... :))

Cadourile le-am primit deja - am doua printese frumoase foc si sunt tare mandra de ele.
Ele sunt cadourile vietii mele....

Un comentariu:

  1. veti avea un decembrie plin, fara momente de plictiseala, desi intre noi fie vorba, cand ai doi copii nu exista cuvantul asta in dictionar.
    sa aveti mosi bogati. nu cred ca ati fost necumintele.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!