joi, 2 aprilie 2009

Ce am invatat

Ce am invatat pana azi de la viata:        

  •           Am invatat ca in viata daca sti sa zambesti totul e mai usor
  •           Am invatat ca pentru a fi capabil sa accepti darul iubirii, trebuie sa te dezbraci de toate prejudecatile pe care le porti in tine...
  •          Am invatat ca ceea ce altii considera a fi o nebunie...pentru  tine poate devenii cea mai dulce minune...
  •          Am invatat sa ma daruiesc cu pasiune...
  •          Am invatat sa traiesc prezentul, fara sa ma gandesc la  maine...
  •         Am invatat ca cerul e mult mai aproape atunci cand iubesti...
  •         Am invatat ce inseamna prietenia...filozofand in noptile tarzii ...
  •        Am invatat ce aroma deosebita are cafeaua cand o bei dimineata impreuna cu persoana iubita
  •        Am invatat sa-mi pot arata neputinta si sa cer ajutor atunci cand aripile-mi sunt obosite de zbor...
  •       Am invatat sa am curajul sa spun Nu...fara sa-mi fie frica ca refuzul meu va rani...
  •       Am invatat ca timpul poate face dragostea mai mare fara a o transforma in banaliate sau obisnuinta...
  •      Am invatat ca iubirea te ajuta  sa cresti....sa ajungi pana aproape de soare...
 
 AM INVATAT CA IUBIREA E CEL MAI PRETIOS DAR...

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!