duminică, 12 aprilie 2009

Respectati-va copii

 
   Duminica 12 aprilie 2009... o zi insorita, numai buna de mers in parc la plimbare... In parc lume multa.. era de asteptat tinand cont ca mai era si ziua de Florii si Pastele Catolic... o multime de copii care se bucurau sincer de venirea primaverii... de aer curat... dar de unde atata aer curat? O multime de parinti stau cu tigara in gura chiar langa copii ... si ce daca e loc de joaca? ce daca am iesit cu copii sa respire aer curat... ce daca mai incolo cu cinci centimetri de ei este o femeie insarcinata... e mult mai importanta acea tigara.. nu se pot abtine nici macar cinci minute in prezenta copiilor? Oare e atat de important fumul acela bagat in plamani incat nu pot sa stea macar cat scot copilul la aer? Nu am nimic impotriva celor care fumeaza... fiecare face ce vrea cu viata lui.. dar cred ca cu toti ar trebui sa avem respect fata de copii nostri... ar trebui sa invatam sa ne bucuram de clipele frumoase petrecute cu copii nostri fara sa-i afumam... 
   Am mai patit o data in parc ... era o tanti care manca seminte si arunca cojile in nisip... cand i-am atras atentia mi-a spus ca ce as vrea sa faca cu cojile? oare faptul ca copilul ei se juca cu acel nisip... si exista chiar posibilitatea ca copilul ei sa bage in gurita... Chiar nu se poate sa gandim cand facem unele lucruri? Nu ma cred perfecta dar incerc tot timpul sa fiu atenta la ce fac in prezenta copilului meu pentru ca invata foarte repede... Am auzit intotdeauna replica:" nu are cei sapte ani", dar cei care ne cresc... care cresc copii oare si-au pus intrebarea daca nu cumva si ei sunt de vina? Caci foarte multi parinti, si bunici in special zic..." daca a mers cu copilul meu cu nepotul de ce sa nu mearga?" pentru ca vremurile se schimba ... si trebuie sa ne adaptam.. pentru ca vrem ce e mai bun pentru copiii nostri... si pentru ca parinti nostri ne-au oferit la vremea copilariei noastre ce se putea in momentul respectiv... acum sunt alte vremuri si alte tentatii... de aceea cred ca pentru a oferi o viata mai buna copiilor nostri mai intai trebuie sa ne uitam cu atentie la noi si sa indreptam ce trebuie si se poate indrepta...
 Trebuie sa ne respectam copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!