marți, 9 decembrie 2008

O rochie...


Oare ce femeie nu si-ar dori o asemenea rochie??
Cred ca macar pentru o zi din an ne-am dori sa  simtim ca suntem- cea mai minunata, cea mai frumoasa, cea mai iubita femeie ... cred ca mi-ar place ca macar o zi din an sa ma simt cea mai speciala.. mi-ar place sa imi aduca mosul o astfel de rochie... desi totusi cred ca ar fi pacat de o astfel de rochie sa zaca intr-un dulap... ea trebuie purtata cu mandrie iar eu nu as avea unde sa o port...  E o rochie cu adevarat deosebita .. sau cel putin asa o vad eu... o rochie asa cum mi-as fi dorit sa port si eu la o ocazie deosebita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!

Arhivă blog



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!