luni, 15 decembrie 2008


E ziua ta, iubito
 Si-n dar de ziua ta 
Ti-as da si ani din viata mea
 Daca as putea
 E ziua ta, iubito
 Si-n dar de ziua ta
 Ti-as da si ani din viata mea
 Daca as putea
 In dar de ziua ta.  
Eu te doream atat de mult si te visam 
Creadeam ca esti destinul meu
 Pe nisipul marii noaptea ne iubeam 
Doar eu si vantul ne jucam in parul tau.  
Te iubesc s-acum la fel ca-n prima zi 
Te iubesc si-as vrea sa fim din nou ca doi copii. 
 Eu te doream atat de mult si te visam 
Ne sarutam cu ochii inlacrimati 
In lumina lunii noaptea ne iubeam 
Si rasaritul ne gasea imbratisati. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!

Arhivă blog



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!