vineri, 19 februarie 2016

ACCESS BARS - Ce mai e si asta?

     Prima data am vazut un anunt care zicea " TOTUL IN VIATA VINE LA MINE CU USURINTA, BUCURIE SI GLORIE" - aproape ca am luat-o razna, cum adica totul vine cu usurinta cand eu ma chinui in fiecare zi sa castig bani, sa platesc facturile, sa le ofer copiilor tot ce au nevoie si eventual ceva in plus daca se poate. Toate astea vin la mine greu nici decum usor, ce sa mai pomenim de bucurie si glorie...
     M-a suparat atat de tare incat am inceput sa cercetez mai amanuntit tot ce se gaseste on-line despre subiect si am ajuns in final la o sedinta de BARS.
     Cand am intrebat ce urmeaza sa se intample, mi s-a raspuns ca voi sta linistit pe o masa de masj in timp ce terapeutul va atinge niste puncte de pe capul meu ( numite BARE!!!). Primul gand a fost ceva de genul " deci stau aici <>, inseamna ca mintea mea va avea timp sa ma plimbe prin toate grijile si problemele mele cele mai infioratoare. Oare cum voi putea sa ma bucur si sa simt usurinta in asemenea conditii????"  M-am intins pe masa de masaj, stresat si nelinistit de ce avea sa urmeze.
     Gandurile au dat navala in timp ce terapeutul ma atingea usor pe cap... dar  numai pentru cateva momente... apoi a fost liniste, liniste, liniste... Am realizat ca toate gandurile ai disparut.
     Asemenea senzatie de liniste si pace e greu de descris, trebuie experimentata.
La sfarsitul sedintei in care cred ca am si adormit un pic, ma simteam atat de linistit, relaxat si plin de forta, de parca as putut misca muntii din loc. Intr-adevar de atunci pare sa apara si usurinta si bucuria in viata mea. Astept cu nerabdare sedinta urmatoare ce va aduce mai multa relaxare, bucurie, usurinta si glorie in viata mea.
    Creatorii acestei tehnici Gary Douglas si Dr. Dain Heer sustin ca este ca o defragmentare a creierului, toata informatia e rearanjata frumos in fiecare sertar, dulap sau raftulet al creierului, eliberandu-se ce e in plus sau nefolositor.

Mai multe informatii : bars.mmc-serv.ro
Marius Muresan - facilitator ACCESS BARS



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!