joi, 14 martie 2013

Bun gasit


Am lipsit o vreme de pe blog pentru ca nu am simtit sa mai scriu, insa acum am revenit!
De ceva vreme in viata mea apar o multitudine de informatii care ma fac sa vad viata altfel sa fiu altfel. Am inceput o calatorie interioara in care sa ma descopar mai bine. Cred ca noi toti ar trebui sa ne descoperim si sa vrem sa aducem fericire in viata tuturor oamenilor din viata noastra.
Exista un timp pentru toate, iar acum e timpul meu pentru a ma descoperii, a ma accepta asa cum sunt si in primul rand sa ma iubesc! Nu pot sa spun ca nu m-am iubit si pana acum, insa aveam foarte des momente in care ma indoiam de valoarea mea. Am citit de curand cartea "Secretul" si am inceput sa imi scriu in fiecare zi recunostinta fata de tot ce ma inconjoara, la inceput a fost un pic mai greu.. insa in timp este atat de placut, iar sentimentul pe care il ai de recunostinta este atat de minunat.
Ma suparam foarte usor inainte, mai ales daca cineva spunea ceva la adresa mea care mi se parea mie ca nu e ok... ei bine acum nu mai are nici cea mai mica importanta... acum nu ma mai supara pentru ca am inteles ca persoana respectiva doar isi exprima suferinta lui. Eu am venit pe lume pentru a iubi...
Va doresc sa aveti o zi superba plina de soare, lumina si iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!