marți, 19 martie 2013

Cum sa livrezi fericire

Cum sa livrezi fericire de Tony Hsieh este a doua carte din Co-Lectia de Antreprenoriat, un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank si promovat de revista Money Express.
 Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne mpartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine. Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia. Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu. Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale. Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional. Cauta sa schimbi lumea. A, da, si i ncearca sa faci cat mai multi bani. Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vnzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari. 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte:  Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari?
Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs? Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat afacerea pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea? Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala? Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga? Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care i va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata? Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere? Doriti sa construiti ceva special? Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata?Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu? Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.Tony Hsieh e un tip istet. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne.
"Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare si fericire." Chip Conley, membru fondator si CEO al Joie de Vivre Hospitality si autor al cartii Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow.
"Aceasta carte este amuzanta, autentica, interesanta si foarte utila. La fel cum e si Tony." Seth Godin, autorul cartii Triburi (Publica, 2010)

2 comentarii:

  1. Din pacate la noi aceste strategii de motivare se pun greu in aplicare;in institutiile de stat ce sa mai vorbim!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca esti draguta, Cosmyna am nevoie de un coment la recenzia cartii Mostenirea, pentru un copac!http://sperantacredintasiiubire.blogspot.ro/2013/03/mostenirea.html

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Calendar Ortodox



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!