duminică, 17 mai 2009

Un nou bebe....

Lilypie Expecting a baby Ticker

        Fericirea si dragostea pe care venirea pe lume a primului copil a adus-o in viata mea  sunt nemasurate, iar acum  barza va mai trece inca o data pe la casa mea...  Sunt fericita caci lumea e frumoasa si cineva acolo sus ma iubeste si  stiu ca nu ma va lasa ... E minunat sa fi mamica... Ei bine da... s-a intamplat voi fi din nou mamica... in casa noastra se vor auzi mai multe glasuri zglobi... va fi minunat sunt sigura! Copiii sunt cel mai minunat dar al vietii! 
       De curand vorbeam cu o mamica.... care m-a felicitat pentru decizia de ai face o surioara sau un fratior lui Noemy... " eu am fost egoista ca nu i-am facut un frate sau o sora.... e tare greu ca nu are cu cine vorbi... ca doar mie nu imi spune tot... acum realizez ca i-ar fi prins bine sa fi avut pe cineva cu care sa imparta bune si rele... dar acum e prea tarziu" , a fost o felicitare din suflet si sincer m-am convins ca nu am gresit cand impreunna cu sotul meu am luat aceasta decizie.... Nu am idee cum e in alte familii, dar noi discutam totul si decidem impreuna. De ce am precizat acest lucru? Pentru ca am fost intrebata de curand daca am luat impreuna decizia... personal nu cred ca o astfel de decizie se ia de unul singur.
        Sunt o mamica fericita... am o fetita minunata si inteligenta si asta imi dovedeste in fiecare zi ca nu am gresit pana acum in educatia ei, desi sunt multi cei carora nu le convine sa imi asculte cuvantul. Faptul ca fetita mea isi strange jucariile dupa ce se joaca, isi sterge gurita la masa, e atenta la tot ce se intampla si ce trebuie facut imi demonstreaza ca cea ce fac e bine si ca trebuie sa merg inainte cu ideile mele ... indiferent parerile celorlalti. Mai importanti ca orice pe lumea asta sunt copiii si pentru ei as face orice doar ca sa stiu ca le e bine... 
           Am crezut ca o astfel de veste: " mai vine un bebelus" bucura pe oricine... dar m-am inselat... sunt oameni care raman indiferenti si pe care nu ii atingi cu nimic la suflet... oameni pentru care nu conteaza decat persoana lor...
            Le multumesc tuturor celor care s-au bucurat sincer de aceasta veste desi nu au nici o legatura cu ei aceasta veste...
            Sper ca intr-o zi se vor putea bucura mai multi de aceste minunatii pe care ni le daruieste viata si pentru care traim...




          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!