joi, 7 mai 2009

Minunea mea

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker


            In curand printesa vietii mele implineste doi anisori... mai e atat de putin pana la 1 iunie... nici macar nu am idee cand a crescut... cand au trecut zilele si deja nu mai am un bebelus ci o domnisoara care are personalitatea ei, care stie ce vrea. S-au intamplat atat de multe pe parcursul acestui al doilea an de viata al minuni mele... Imi place sa descopar in fiecare zi cat e de inteligenta si de atenta la tot ce se intampla... Imi place sa vad ca nu tipa ca alti copii din senin... sunt tare mandra ca e fetita mea.. si ii multumesc lui Dumnezeu ca in fiecare zi pot sa o veghez si sa o indrum sper eu in bine... mi s-a spus ca e prea mamaoasa... desi nu stiu ce copil nu este... sincera sa fiu sunt tare mandra de cum este... si nu as schimba cu nimic felul meu si al ei... imi place ca sunt langa ea si ca nu pierd nici un zambet,  sunt fericita ca  pot sa petrec aceste clipe cu ea si ca nu pierd nimic din ceea ce se intampla in viata ei...  sunt fericita ca din prima clipa mi s-a cuibarit la san ... si e minunat cand o tin in brate si se cuibareste asa cum doar copiii stiu...ma simt minunat atunci cand ma cauta noaptea cu manutele ei mici si imi prinde obrajii intre manutele ei si imi da cate o gurita... asa in toiul nopti... e minunat sa fi mama si sa poti sa te bucuri cu adevarat de minunea caruia i-ai dat viata...

2 comentarii:

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!