duminică, 15 februarie 2015

Surprize....

Aseara ne intorceam de la nasi de la Mizil si ne-am oprit in Ploiesti la AFI sa ne plimbam un pic... si sa vedem inimioarele...
Ne-am plimbat... am admirat inimiorele cu care erau decorate magazinele.. si am vazut-o pe Geta Voinea! Tocmai avea deschiderea salonului si am fost serviti cu ceva dulce...
Fetele au fost foarte incantate... si le-a placut desertul... Noi am savurat cate un cappuccino... si pe langa cupoanele cu oferte am primit si :




Multumesc Geta Voinea!


2 comentarii:

  1. deci ati avut numai de castigat din acest popas!o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat Nicol! Noua ne place de obicei sa facem popasuri, sa vedem lucruri noi.... acesta a fost unul cu surprize!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!