sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Suntem perfecti

'

" Iubirea transforma si vindeca, iar iubirea bunicului invaluie copilul si ii da putere. Iubirea copilului de asemenea da putere bunicului - copilul vede doar frumusetea si de aceea fata bunicului este frumoasa. Pictura nu-ti permite sa scapi acest adevar. Poate ca te-ai asteptat ca fata copilului sa contrasteze cu fata batranului. Frumusetea dezvaluie adevarul. Sufletele acestor oameni sunt pline de iubire.
Voi sunteti vazuti de Dumnezeu ca perfecti. Sunteti priviti cu ochi de iubire."

Pasaj din cartea " Un ghid al ingerilor pentru a lucra cu puterea luminii " de Laura Newbury , o carte minunata. Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a facut cu ochiul si am cumparat-o si am citit-o pentru a avea parte in viata mea de miracole.

Pictura ii apartine lui Domenico Ghirlandaio. A fost un pictor italian renascentist, reprezentant al Școlii florentine.

Cartea o puteti gasi AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!