marți, 8 martie 2011

La multi ani de 8 Martie. . .

La multi ani tuturor femeilor . . . multa dragoste si impliniri . . .

La multi ani scumpa surioara . . . toate visele sa ti se indeplineasca , sa tarmini facultatea cu bine . . . si sa ai parte de multa dragoste. . .
Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii!

La multi ani mama soacra!
In Martie, iti doresc sa primesti atatea flori incat sa-ti faci gradina. Atatea felicitari incat sa ai vorbe bune pentru tot anul… Atata dragoste incat chiar daca ai da inapoi la fiecare, tot ti-ar mai ramane . . . O primavara cu multa bucurie!
La multi ani Ili!
De 8 martie iti urez o primavara frumoasa, cu soare, fericire si toata dragostea prinsa intr-un frumos buchet de ghiocei ce vestesc venirea unei noi primaveri!

La multi ani nasica scumpa!
Precum sunt florile gingase, soarele luminos, apele limpezi si izvoarele cristaline, asa sa fii tu, nasica draga, buna, inteleapta si frumoasa! La Multi Ani!

La multi ani Carmen, nasica printesei mele mici!
Primavara . . . anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de 8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca! Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale. Iti doresc un 8 Martie cat mai frumos.

La multi ani tuturor mamelor, matusilor, bunicilor . . .

E ziua mea! Doresc ca in aceasta zi sa fiu inconjurata de dragoste, sa fiu iubita, rasfatata, alintata... doresc sa am tot ce imi propun... doresc sa devin mai puternica... doresc sa pot sa zbor spre ceruri . . . doresc sa fiu ceea ce nu am fost niciodata . . . doresc sa fiu dorita . . . - si toate astea se implinesc in fiecare zi din viata mea . . . si pentru toate astea le multumesc celor care ma iubesc:

  • sotului meu Marius pe care il iubesc enorm
  • fetelor mele Noemy si Karyna care sunt toata averea mea . . .
  • mamei mele care mi-a dat viata . . . si tatalui meu bineinteles
  • surorii mele
  • socrilor mei pe care ii iubesc ca pe parintii mei
  • si tuturor celor care fac parte din viata mea si ma fac zi de zi sa fiu mai buna, sa imi doresc mai mult . . .

LA MULTI ANI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!