joi, 10 martie 2011

Cutii cadou de 8 Martie . . .

Cutia de mai sus a fost cadou pentru sora mea, mi-a placut tare mult cum sunt imbinate culorile lemnului asa ca am ales sa nu o vopsesc ci doar sa ii pun niste ornamente facute de mine.


Cutia aceasta hexagon a fost cadou pentru profesoara fiicei mele Noemy, la exterior am vopsito cu auriu iar in interior cu maro, si am decorat-o


Nu sunt ele cele mai frumoase dar tinand cont ca fac pentru prima data astfel de lucruri sunt tare multumita de rezultat!

Un comentariu:

  1. Da-mi voie sa te contrazic, sunt frumoase, strabate de acolo, din poza ca au fost facute cu mult suflet si asta da o frumusete aparte!TE ASTEPT SA MA MAI CITESTI PE FEMINIS.RO SAU PE BLOGUL DE AICI!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!