duminică, 6 decembrie 2009

Ganduri de Mos Nicolae...

Pe tataie al meu il chema Nicolae... mi-e dor de el... desi era nins de ani si intr-o carja dintr-un lemn gasit prin gradina, facuta, intotdeauna gaseam la el in tolba povesti despre Isus... povestile lui Creanga... si niciodata nu spunea "nu" nepotilor... si avea destui din partea celor 6 copii ai sai. Mamaie ..era o femeie mica de statura cu ochii albastri... i-am mostenit culoarea ochilor...nu stiu daca si bunatatea pe care o avea in priviri desi a trecut prin multe- 14 nasteri - 8 copii inmormantati, 7 au murit pana sa implineasca 7 ani deochiati..iar cel de al 8 -lea a murit la 21 de ani intr-un accident de masina. Si cu toate ca a trecut prin atata suferinta pe care doar o mama o poate intelege privirea ei era blajina...si nu am auzit-o nici macar o data sa se planga de durerile ei intotdeauna se preocupa de ceilalti... de copii si de nepoti. Acolo intotdeauna gaseam caldura...si pace... Aveau tot timpul in dulap bomboane pentru nepoti. Imi e atat de dor de vremea aceea cand puteam sta in bratele lui tataie de la "Moldova"... sau mai precis de la Poiana (Bacau). Pot sa spun cu mana pe inima ca am avut parte de niste bunici tare de treaba... si sunt mandra ca sunt urmasa lor. Sunt mandra ca mi-au dat si mie o parte din sufletul lor si ca am impartit atatea momente placute alaturi de ei.... Desi oameni simpli de la tara... fara prea multa carte ... la ei gaseai intotdeauna un sfat bun. Regret ca nu au avut ocazia sa ma vada mireasa... sa vada minunea vieti mele pe Noemy-Andreea. Dar stiu ca de acolo de sus din ceruri ma vegheaza si sunt mandri de mine, sunt mandri ca am o fetita minunata, sunt mandri ca le seman... sunt mandri ca sunt eu...

La multi ani tataie... oriunde ai fi....


In ultimii ani, Mosul a venit la mine cu... dragoste si speranta. El stie ca nu sufar daca nu vine incarcat cu daruri pentru cizmulitele mele. Sunt norocoasa doar sa stiu ca el exista si ca ii face pe apropiatii mei fericiti. Ce imi doresc cel mai mult? Ce as vrea sa primesc in plus??

Niste bunici macar pe jumatetea celor pe care i-am avut eu pentru fetita mea, nu ca nu i-ar avea... dar ar fi frumos sa fie mai bunici... sau cum sa ma exprim mai blanzi.. mai calzi... mai fericiti ca sunt bunici.

Imi doresc sanatate pentru sotul meu, fiica mea, mama mea, tatal meu, sora mea, soacra mea, socrul meu... si pentru toti cei pe care ii cunosc si ma cunosc si pentru toata lumea asta....

Imi mai doresc pace in casa si in suflet la toata lumea...

Si nu in ultimul rand imi doresc iubirea sa salasluiasca in sufletele tuturor si adevarul sa fie pe buzele tuturor.

Atata imi doresc... nu-mi trebuie nimic altceva... am tot ce-mi trebuie in rest.. am un sot care ma iubeste, am o minune de fetita care in fiecare zi ma face sa ma simt mandra ca sunt mama ei... nu-mi trebuie nimic altceva... am toata fericirea pe care mi-as putea-o dori vreodata. Sunt inconjurata de dragoste...

Va doresc tuturor sa gasiti in ghetute tot ce va doriti si mai ales sa primiti sanatate, pace, intelepciune si sa fiti inconjurati de iubire!!!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!