miercuri, 19 noiembrie 2008

DE N-AI FI FOST TU...-G.Uba

De n-ar fi fost dorul,
de ce mi-as mai fi oprit zborul
pe ramura asta de timp?
De ce-as mai fi cantat
daca nu de dor,
cand frunzele
de pe orice ramura
triste si palide mor?

De n-ar fi fost asteptarea
de ce Ti-as mai fi auzit vreodata chemarea?
De n-ar fi fost asteptarea,
banuindu-Ti intoarcerea
de ce as mai fi privit zarea?

Si de n-ai fi fost Tu
de cine mi-ar mai fi fost dor
si pe cine-as mai fi asteptat,
si dupa umbre de nori
de ce la panda-as fi stat?

Si de n-ai fi fost Tu
sa dai un sens
asteptarii si dorului meu,
de ce-as mai fi fost eu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!