marți, 27 martie 2018

"Lamai" SAU "Portocale"


    Dacă viața îți dă lămâi ....ce faci? Ai doua opțiuni.

1.   Stai și te plângi....de ce mie? 
 Aș schimba ceva dar ..nu știu...e greu...cum....
 Eu am avut o mulțime de necazuri....eu n-am noroc...
 Eu nu am mintea lui X... nu am puterea lui Y...
 Nu pot să fac nimic pentru că... 
 Sau dam vina pe ceilalți, din cauza lui X am ajuns aici...
 Din cauza guvernului... din cauza oricui altcuiva si nu a mea...

 Și o mulțime de alte distrageri

SAU

2. Bine...am lămâi... 
Ce fac cu ele? 
Ce învăț de aici? 
Cum schimb lămâile in portocale pentru ca viața mea să fie mai ușoară, mai dulce, mai buna 




Dacă oameni care s-au născut fără mâini și fără picioare, precum Nick Vujicic pot trai o viața plină de fericire, eu de ce nu aș putea?

Da poate că m-am născut într-o familie disfuncțională, poate că am avut parte de o mulțime de piedici...dar a venit vremea să schimb lămâile cu portocale .

Cum?!

Păi să începem cu ce știu .... 
Știu că nu îmi mai place viața mea.
Oare cel de langa mine ...cel cu care mă compar ce face diferit? 
Cred că aș putea să îl întreb ce face când primește lămâi....
Cred că aș putea căuta ajutor la prieteni.  
Aș putea citi cărți despre care am mai auzit . .. 

Deci ce alegi?  Lămâi sau  Portocale???

Personal am ales întotdeauna calea care să mă ducă la portocale...nu am găsit-o întotdeauna ușor .. uneori drumul cotea mult și brusc... uneori era cu gropi ...cu ploaie și vânt dar daca alții au putut și eu POT!

Da poate fi greu să decizi că poti, să faci primul pas, poate fi înspăimântător însă doar TU poți alege să îți schimbi viața! Doar tu poți face schimbări în viața ta pentru că este a ta și doar  a ta! 
Nu poate alege altcineva pentru tine fericirea. Doar tu o poți face. Numai tu poți ține deschis " robinetul fericirii"

"...primul pas ca sa iesi din acest cerc vicios ...ai realizat ceea ce nu vrei sa se intample."

"Hai sa vorbim despre pasul doi. Intotdeauna, cand vei realiza ca nu vrei un lucru, va fi destul de usor sa afli ceea ce vrei de fapt.... 
Atunci cand esti bolnava, ce vrei? 
Vreau sa ma simt bine, raspunse Sara repede. 
Cand nu ai destui bani sa cumperi ce ti-ai dori, ce vrei tu atunci? 
Vreau mai multi bani, raspunse Sara.
Vezi? Acesta este pasul doi in ruperea cercului vicios, Sara. 
Pasul unu e sa-ti dai seama de ceea ce nu vrei. Pasul doi este sa decizi ce vrei."

"Pasul trei este cel mai important, Sara, si este pasul pe care majoritatea oamenilor il ignora.Pasul trei este acesta: Odata ce ai identificat care este lucrul pe care-l vrei, trebuie sa-ti imaginezi ca este REAL. Trebuie sa spui de ce vrei acel lucru, sa iti imaginezi cum ar fi sa ai acel lucru, sa-l explici, sa-l doresti, sau sa-ti amintesti o situatie similara- dar sa continui sa te gandesti la el pana il vei gasi. Continua sa-ti spui tie insuti ca vrei acest lucru pana in momentul in care te vei simti bine."

Toate aceste lecții se gasesc in cartea  - SARA - Cartea intai - Sara află Secretul despre Legea Atracției

Viața este ușurință, bucurie și glorie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!