marți, 2 aprilie 2013

IUBIREA DE SINE

  „Una dintre cele mai mari dovezi de iubire pe care le poti aduce pe lume este să-i lasi pe ceilalti să fie diferiti de tine si să-i eliberezi de pretentiile si asteptările tale. Când întelegi cu bunăvointă că ceilalti îsi au propriile lor legi si că trebuie să-si urmeze propria cale, asa cum trebuie să faci si tu, nevoia de a-i controla sau a le fi superior începe să pălească." - John Welwood -

Am fost invatati sa nu fim egoisti... sa dam totul si sa uitam de noi... este momentul sa ne trezim si sa ne punem pe noi pe primul plan! Cum putem iubi alti oameni daca pe noi nu ne iubim? Trebuie sa intelegem ca noi insine suntem cei mai importanti oameni din viata noastra! Suntem unici si valorosi!
Personal am inceput sa ma redescopar pe mine si am aflat ca sunt o fiinta superba atat la exterior cat si la interior si ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt EU - un om minunat, plin de iubire care isi doreste in jurul lui doar zambete si fericire! Probabil ca multi vor spune : VISEAZA! Insa eu stiu ca avem parte de ceea ce ne dorim si mai stiu ca ne-am nascut pentru a trai o viata frumoasa plina de iubire, fericire, de dimineti insorite, de bucuria ca putem vedea toata frumusetea din jurul nostru...
Multumesc oamenilor care au facut parte din viata mea pentru ca ei m-au ajutat sa fiu ceea ce sunt astazi!
Multumesc oamenilor ce fac parte din viata mea pentru ca ma pot bucura de iubirea lor si ma pot dezvolta zi de zi datorita lor.
Multumesc autorilor de carti.... care au pus in cuvinte tot ce e mai frumos pe lume, si ne fac sa visam...
Multumesc mamei mele pentru ca mi-a dat viata, mi-a indrumat primii pasi, si ii multumesc ca a avut un servici in trei schimburi, lucru care nu i-a permis sa petreaca prea mult timp cu mine, insa acest lucru mi-a aratat ca viata este frumoasa daca stim sa ne bucuram de ea, iar clipele petrecute cu cei dragi sunt cele care raman in suflet. Am invatat ca oamenii pot fi asa cum vor ei... pot fi iubitori, zambitori.... sau pot fi incruntati... noi singuri facem alegerile....
Multumesc tuturor celor ce se opresc din activitatile lor, si citesc o carte... citesc aici pe blogul meu... sau oriunde in lumea asta mare, le multumesc pentru ca sunt unici si in ziua in care ii voi intalni voi avea ce invata de la ei.
Va doresc o zi superba, plina de zambete !

Un comentariu:

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!