sâmbătă, 9 iunie 2012

Copiii sunt uimitori...






"Copilului poţi să-i spui tot, tot; întotdeauna m-a uimit cât de puţin cei mari, taţii şi chiar mamele, îşi cunosc copiii. Copiilor nu trebuie să le ascunzi nimic sub pretextul că sunt încă mici şi e prea devreme pentru ei să ştie ceva. Ce idee tristă şi nefericită! Şi ce bine îşi dau seama copiii că părinţii lor îi cred prea mici şi prea neştiutori, când ei, în realitate, înţeleg totul. Adultul nu ştie că, până şi în chestiunea cea mai dificilă, copilul îi poate da un sfat util”. F.M. Dostoievski

Ei bine ... am patit-o si eu ... Eram cu fetele mele si stateam de vorba ... asa ca intre fete:

Noemy: Mami e bine sa ai o sora...
Mama:  Asa e...  e tare bine ca ai cu cine sa te joci...
Noemy: Da... pe cine sa iubesc...
Mama: Da si sa sti ca o sora e cea mai buna prietena, e alaturi de tine mereu si nu o sa te ... ( m-am oprit, imi      venise in minte cuvantul " trada", mi s-a parut un cuvant dur, asa ca incercam sa gasesc un inlocuitor cand 
     fiica mea ma surprins)
Noemy: foloseasca... nu o sa ma foloseasca
Mama: Adevarat!


Sunt atat de uimitori copiii nostri si uneori avem atat de putina incredere in capacitatile lor, dar cred ca de fapt nu de ei ne indoim ci de noi! Nu cred ca exista un sentiment mai minunat decat acela de a fi parinte... Iti umple sufletul de bucurie cand ii vezi fericiti, zambitori... nimic nu poate egala pe lumea asta zambetul unui copil si bucuria pe care o emana....


Sunt mandra ca am doua fete minunate, si sper sa reusesc sa ma ridic la inaltimea lor!!!

3 comentarii:

  1. Asa e!ma bucur ca fetele tale, fiind mai apropiate de varsta se inteleg asa bine intre ele;fetele noastre, au trecut de aceasta perioada si sunt la varsta in care mandria adolescentei(la ce mare)si dorinta de a fi deasupra (la cea mai mica cu 5 ani) le face sa se ciondaneasca cam des; si in concluzie sunt tare necajita...
    Aveti 2 fetite scumpe foc!sa va traiasca si sa va bucurati de ele!
    PS Imi place foaste mult poza de banner!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos!!! Si eu sunt sora mai mare... cu o diferenta de 10 ani... si asa sunt surorile se mai ciondanesc mai ales cand e o diferenta mare intre ele, deoarece interesele lor sunt diferite... E placut cand vezi doua surori ca se inteleg dar trebuie sa fim si realisti si sa intelegem ca si micile confruntari fac parte din viata. Toti oameni oricat de mari sau de mici ar fi ei mai au si dispute ... sa nu credeti ca fetele mele nu se cearta... sunt doua firi diferite - si e absolut normal sa se mai si certe... Din pacate noi adultii nu intotdeauna ne pastram calmul in astfel de situatii ... unde nu prea ar trebui sa intervenim.
    Numai bine, si multe zambete!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ai de ce fi mandra!si a stiut exact cuvantul potrivit...
    hai pe pagina mea la Provocare si participi numai daca simti ca vrei.Te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!