luni, 11 aprilie 2011

Rubeola

Rubeola, numita si pojar german sau pojarul de 3 zile, este o boala produsa de virusul rubeolic. Rubeola este de obicei o boala blanda care nu produce probleme pe termen lung...

Ei bine, ne-am pricopsit si noi cu aceasta boala... de fapt cel mai mic membru al familiei noastre- Karyna. Initial am crezut ca e un pic racita, am fost la doctor ne-a spus ca are gatul inflamat, ne-a dat ceva picaturi de pus in nasuc, caci se infunda si nu putea respira si ceva sirop baby water, la doua zile ne-am dus iar la doctor deoarece facea febra . . . si ne-a dat antibiotic pentru trei zile. . . dupa doua zile de antibiotic nu am vazut nici o ameliorare in starea ei asa ca am mers iar la doctor, si ne-a prelungit tratamentul la 7 zile.
Azi la doua zile de cand am fost la doctor am mers iar ( parca ne-am facut abonament ), am mers pentru ca i-au aparut printesei o multime de punctulete rosii . . . of... sper sa treaca repede caci e tare suparata. . .

Multa sanatate tuturor!

Un comentariu:

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!