luni, 14 februarie 2011

Si de-am fi singuri - Nicolae Iorga


Si de-am fi singuri amandoi
Si nimeni sa ne asculte,
Uitandu-ma in ochii tai,
Ti-as spune asa multe. . .
Ar trece vremea si n-am sti
Ce e aceia vreme
Si n-ar fi nimeni din vis
In lume sa ne cheme.
Am fi departe tare dusi,
Straini de lumea-ntreaga:
Pe vesnicie ti-as fi drag,
Tu vesnic mi-ai fi draga;
Cu sarutariam sterge-n ochi
A lacrimilor urme,
Si cine oare s-a-ndura
Al nostru rai sa-l curme?
Ti-as spune vorbe dulci incet:
Ca sa le-auzi mai bine,
Tot mai aproape ai pleca
Obrazul tau de mine.
Si-atuncea de ne-am saruta,
A cui sa fie vina?
Nici tu, ca nu ma auziai
Nici eu n-oi fi pricina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!

Arhivă blog



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!