marți, 1 septembrie 2009

....Ganduri

Nu am mai scris de mult... am luat o pauza... Am fost in concediu... Am botezat intre timp...
Am avut emotii foarte mari, imi tremurau mainile, parca nu as mai fi tinut un bebelus in brate.. nu gasesc cuvintele potrivite pentru a descrie ceea ce am simtit... E minunat sa ti un micut in brate intr-o zi atat de importanta din viata lui desi nu stie. Ma asteptam ca fetita mea sa fie geloasa ca tin pe altcineva in brate, dar nu a fost cuminte pe tot parcursul botezului.. a vrut sa il tina pe Teo in brate, sa il pupe... sa il gadile...
A fost frumos....

Un comentariu:

  1. Îmi cer iertare că nu fac referire la articolul postat şi cer permisiunea de a vă face o invitaţie ( ţie şi cititorilor tăi ) la a vă expune părerea despre ce înseamnă prietenia şi ce este un prieten. Pentru o mai bună provocare, reamintesc ceea ce spunea Napoleon Bonaparte şi anume că ,,Nu există prieteni ci doar momente de prietenie..." Vă aştept cu mare drag aici, la Psalmdedor.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Calendar Ortodox



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!