vineri, 3 iulie 2009

....

Ce simte un om atunci cand nu mai are nimic de pierdut??? Ce simt eu acum??? Poate ca sunt mult prea pesimista... dar mi-am pierdut pana si ultimul gram de respect fata de mine... da... atunci cand renunti la tot ce crezi tu despre viata si devi ceea ce ai urat din totdeauna inseamna ca ti-ai pierdut si ultimul gram de respect... Nu stiu daca voi mai fi vreodata ceea ce am fost... Nu stiu nici daca voi mai putea vreodata sa ma privesc cu adevarat in ochii... Astazi am renuntat la mine... am renuntat la felul meu de-a fi si la tot ce eram eu...
Inca ma dor ranile vechi ... inca sufar in tacere... as fi vrut sa traiasca bebele meu... as fi vrut sa il pot strange la piept... nu am idee de ce am revenit sa scriu despre asta... poate pentru ca e tot o pierdere pe care sufletul meu o simte... Astazi am vrut sa spun adio la viata in doi... dar n-am avut puterea sa fac asta... Nu am putut simteam cum mi se sfasie inima pur si simplu, cum ma sufoc si nu mai pot sa fac nici un pas... asa ca am ramas... si ca sa fie totul minunat am renuntat la mine...
Candva spuneam ca nu as face lucrul acesta nici daca as avea copiii, si uite astazi cand sunt mama il fac... de ce? pentru ca ea printesa mea e totul ... si merita orice sacrificiu... am pierdut un copil poate din cauza prostiei mele... de fapt sunt sigura ca din cauza mea am pierdut ... o simt...
Nu vreau sa mai simt atata durere... nu mai vreau ............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!