miercuri, 11 februarie 2009

IUBIREA

IUBIREA.....

Acum in perioada aceasta in care parca iubirea pluteste in aer... de la atatea inimioare aflate peste tot unde intorci capul... stau si ma intreb oare cati dintre noi iubim cu adevarat??
Daca ii intrebam pe parinti... caci la genul acesta de dragoste ma refer... oare cati isi iubesc copii cu adevarat?? V-ati gandit vreodata cu adevarat??
Am auzit diferse raspunsuri... cum sa nu imi iubesc copilul doar ii ofer tot ce vrea... ii ofer o masa, casa, are de toate... nu ii lipseste nimic ...
De ce oare credem ca iubim daca oferim copilului tot... jucarii, hainele de marca, si multe altele care nu imi vin acum in cap???
Oare cand ne-am privit cu adevarat ultima data copilul??? Cand ne-am minunat de cat de istet e copilul nostru si ce minune avem langa noi? Intotdeauna avem ceva de facut...
E drept ca avem o multime de lucruri de facut... dar copii in general nu au nevoie decat de dragoste ... sa se simta iubiti... Ne lasam coplesiti de treburile casnice ca trebuie sa fie perfect curat... sters praful ca vine mama, soacra sau orcine altcineva in vizita... ce daca e un pic dezordine? chiar trebuie in fiecare zi sa strangem, sa stergem.... Pierdem atata timp facand altceva decat sa il petrecem cu copiii nostri... si ne trezim ca nu stim cand au crescut si desi au familiile lor acum si poate sunt chiar ei parinti avem pretentia sa ocupam acelasi loc important in viata lor si sa ne dea raportul... De ce sa pierdem timpul atunci cand ii avem si sunt atat de dragalasi si de jucausi... facand altceva? ca sa vrem atunci cand nu mai au nevoie de noi ca i-am educat sa se descurce, sa recuperam timpul pe care l-am pierdut??
Lasati-va copiii liberi... lasati-i sa zboare... Copiii nu sunt ai nostri si nu ii facem pentru noi... sunt minuni care se nasc ... cresc... si continua sa traiasca sa iubeasca si dupa ce si-au luat zborul
si trebuiesc lasati sa traiasca viata asa cum cred de cuviinta... Rolul nostru ca parinti e sa ii invatam ce e bine si ce e rau atunci cand sunt cu noi in casa noastra... Apoi doar daca ni se cer sfaturi sa le oferim... si nu gratuite (fara a fi cerute); si in cazul in care nu e urmat sfatul primit sa nu ne suparam... caci ei stiu mai bine ce e bine pentru ei...
IUBITI-VA MULT! SI TRAITI INTENS FIECARE CLIPA CACI NU VA MAI INTALNITI INCA O DATA CU ACEA CLIPA IN VIATA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!