Cum sa livrezi fericire de Tony Hsieh este a doua carte din Co-Lectia de
Antreprenoriat, un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit
Tiriac Bank si promovat de revista Money Express.
Cum sa livrezi
fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne mpartaseste lectiile pe care
le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei
ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si
multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui
Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele
traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum,
prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult
mai fericit si pe tine. Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000
de dolari pentru a-si scrie demisia. Fa din customer service
responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur
departament.Concentreaza-te asupra culturii organizationale si
transforma acest aspect in prioritatea numarul unu. Foloseste-te de
rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii
tale. Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat
si pe plan profesional. Cauta sa schimbi lumea. A, da, si i
ncearca sa faci cat mai multi bani. Suna nebuneste? Toate acestea tin de
procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vnzari
anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine
plasat nou-venit in clasamentul anual al Celor mai bune
companii pentru care sa lucrezi, realizat de revista Fortune,
Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata
la peste 1,2 miliarde de dolari. 10 motive pentru care ar trebui sa
cititi aceasta carte: Doriti sa aflati modalitatea prin care
Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in
valoare de peste 1 miliard de dolari?
Doriti sa aflati calea pe care
am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si
lectiile invatate pe parcurs? Doriti sa invatati din toate greselile
pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat afacerea
pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea?
Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop
atat in afaceri, cat si in viata personala? Doriti sa construiti o
afacere si un brand de cursa lunga? Doriti sa creati o cultura
organizationala mai puternica, care i va face pe angajati si
colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora
si va duce la o productivitate mai ridicata? Doriti sa le oferiti
clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si
va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel
profituri in crestere? Doriti sa construiti ceva special? Doriti
sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata?Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu? Cartea aceasta
este excelenta pentru a face acest lucru.Tony Hsieh e un tip istet.
Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri
de afaceri ai epocii moderne.
"Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o
lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului
XXI creeaza in acelasi timp valoare si fericire." Chip Conley, membru
fondator si CEO al Joie de Vivre Hospitality si autor al cartii Peak:
How Great Companies Get their Mojo From Maslow.
"Aceasta carte este
amuzanta, autentica, interesanta si foarte utila. La fel cum e si Tony."
Seth Godin, autorul cartii Triburi (Publica, 2010)
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Arhivă blog
-
►
2009
(99)
- ► septembrie (3)
-
►
2010
(31)
- ► septembrie (2)
-
►
2011
(64)
- ► septembrie (8)
-
►
2012
(26)
- ► septembrie (2)
Din pacate la noi aceste strategii de motivare se pun greu in aplicare;in institutiile de stat ce sa mai vorbim!!!
RăspundețiȘtergereDaca esti draguta, Cosmyna am nevoie de un coment la recenzia cartii Mostenirea, pentru un copac!http://sperantacredintasiiubire.blogspot.ro/2013/03/mostenirea.html
RăspundețiȘtergere