luni, 7 februarie 2011

Farame din viata mea...

Melodii ce le ascultam in adolescenta . . .
1. Jessica Jay - Casablanca
2. Kaoma - Lambada
3. La Bouche - Be my lover
4. 2 Unlimited - No limit
5. Mr. President - Coco Jambo
6. Genius - In orasul trist
7. LA - Ochii tai
8. Bombalurina - Itsy Bitsy Teeny Weeny Yellow
9. Andre - Noapte de vis
10. Rednex - Cotton Eye Joe

Si acestea sunt doar o farama din tineretea mea. . . Erau frumoase chefurile pe vremea aceea. . . Aveam seri distractive la liceu desi nu prea am ajuns eu pe la ele si desi am avut parte de parinti destul de stricti. . . pot spune ca am avut o adolescenta frumoasa. Am fost iubita, am fost adorata, si am fost invidiata de multe fete . . . desi nu le-am inteles ce anume invidiau la mine, eram o fata ca oricare alta un pic c-am orgolioasa ( inca sunt), si un pic c-am mandra. . . c-am cu nasul pe sus. . . (inca sunt).
La chefuri imi placea sa fiu in centrul atentiei. . . imi placeau chefurile la prietena mea cea mai buna Ancuta, asta pentru ca ea locuia intr-o casa singura si mama ei in alta in aceeasi curte. Tin minte la un revelion doi dintre baieti prezenti s-au imbracat cu rochile lui HB ( asa ii spunea prietena mea mamei ei ); aratau tare haios, ne distram cu totii tare bine, cantam, dansam impreuna. . . era doar voie buna . . . Si pe astfel de melodii minunate, cum ar fi putut fi altfel decat voie buna si distractie???
La 18 ani insa am plecat din orasul copilariei si adolescentei mele si am pierdut legatura din pacate cu oameni aceea care mi-au fost prieteni . . . sper ca indiferent unde i-au purtat drumurile vietii isi aduc cu aceeasi placere aminte de acele vremuri si ca poate intr-o zi ne vom strange din nou toti fiecare cu familia lui la Ancuta. . . poate cand isi va termina casa ei. . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!

Arhivă blog



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!