vineri, 23 martie 2018

Recunostinta

" Dumnezeul meu iubit, iti multumesc astazi, pentru ceea ce exista in lumea si in viata mea. Inima mea stie ca voi vedea durerea transformandu-se in bucurie, amaraciunea, in incantare - si chiar si moartea in viata vesnica."

"Iti multumesc, Doamne, pentru ca ma ajuti sa inteleg ca aceasta problema a fost deja rezolvata pentru mine." 
 
Aceste doua rugaciuni ii apartin lui Neale Donald Walsch.

Recunostinta exprimata aduce bucurie in suflet si implinire! Recunostinta practicata zilnic ne face sa vedem lucrurile minunate din viata noastra, ne aduce fericire si ne face viata mult mai frumoasa!
Recunostinta face parte din viata mea si sunt fericita ca zilnic gasesc o multime de motive pentru a fi recunoscatoare lui Dumnezeu. 
Dumnezeu ne binecuvinteaza in fiecare clipa, revarsand asupra noastra multa abundenta, sanatate... insa de cele mai multe ori suntem atat de ocupati cu ceea ce facem, cu viata noastra atat de plina de agitatie, alergatura incat uitam deseori sa multumim! 

Multumesc Doamne pentru toate darurile tale pe care le reversi in viata mea!
Multumesc Doamne pentru fetele mele minunate, pentru ca de la ele invat zilnic sa zambesc, sa ma joc, sa fiu din copil, sa ma bucur de tot ceea ce este in jurul meu, sa ma bucur de zapada care a venit din nou acum in luna lui Marte... sa ma bucur de soare, sa ma bucur de viata!
Multumesc Doamne pentru sotul meu, pentru ca ma inconjoara cu iubirea lui si ma sustine in tot ceea ce fac.
Multumesc Doamne pentru parintii mei, pentru ca mi-au dat viata si m-au crescut oferindu-mi ce au stiut ei mai bine.
Multumesc Doamne pentru socrii mei , pentru ca ma inconjoara cu iubire.
Multumesc Doamne pentru sora mea, pentru ca datorita ei am invatat sa iert, sa sper, sa iubesc si sa le dau drumul oamenilor din viata mea sa mearga pe drumul lor.
Multumesc Doamne pentru toti oamenii care ma cunosc pentru ca intr-un fel sau altul au contribuit la dezvoltarea mea si astfel am ajuns aici, azi - in momentul prezent.
Multumesc Doamne pentru toti oamenii care vin in viata mea, pentru ca alaturi de ei invat si cresc!

Multumesc Doamne pentru toate binecuvantarile tale!

Dumnezeu sa va binecuvinteze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca imi cititi gandurile si ideile! Astept cu mult interes comentariile dumneavoastra!



Va multumesc pentru vizita si va mai astept!