Super tare ideea celor de la Leofex.ro... mai ales pentru femei cred eu...deoarece ele iubesc pantofiii.
Despre ce idee vorbesc?
Leofex.ro cu
ocazia lansării noii colecții primavara-vara 2013 angajează cu contract
de colaborare 20 persoane din toată țara, pentru a îndeplini rolul de
tester pentru pantofi din colecția nouă. Persoanele selectate vor trebui
să poarte o pereche de încălțăminte la alegere, timp de o săptămână și
apoi să întocmească un raport de “purtabilitate” care să descrie cel
putin următorii trei parametri: Aspect, Comoditate, Mix&match (cât
de bine se adaptează cu diverse articole de îmbrăcaminte). Persoanele
vor fi remunerate cu suma fixă de 150 lei pentru serviciile aduse.
Perioada de înscriere este de 1- 31 martie.
E foarte interesanta ideea.... de ce? Pentru ca primesti pantofii sa ii incalti... sa mergi cu ei sa te plimbi o saptamana intreaga si esti platit pentru asta... Mai ales ca sunt superbi pantofii... doar intrati pe saitul lor si ve-ti vedea ca am dreptate!!!
sâmbătă, 23 martie 2013
marți, 19 martie 2013
Cum sa livrezi fericire
Cum sa livrezi fericire de Tony Hsieh este a doua carte din Co-Lectia de
Antreprenoriat, un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit
Tiriac Bank si promovat de revista Money Express.
Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne mpartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine. Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia. Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu. Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale. Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional. Cauta sa schimbi lumea. A, da, si i ncearca sa faci cat mai multi bani. Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vnzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari. 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte: Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari?
Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs? Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat afacerea pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea? Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala? Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga? Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care i va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata? Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere? Doriti sa construiti ceva special? Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata?Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu? Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.Tony Hsieh e un tip istet. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne.
"Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare si fericire." Chip Conley, membru fondator si CEO al Joie de Vivre Hospitality si autor al cartii Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow.
"Aceasta carte este amuzanta, autentica, interesanta si foarte utila. La fel cum e si Tony." Seth Godin, autorul cartii Triburi (Publica, 2010)
Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne mpartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine. Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia. Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu. Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale. Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional. Cauta sa schimbi lumea. A, da, si i ncearca sa faci cat mai multi bani. Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vnzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari. 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte: Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari?
Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs? Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat afacerea pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea? Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala? Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga? Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care i va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata? Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere? Doriti sa construiti ceva special? Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata?Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu? Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.Tony Hsieh e un tip istet. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne.
"Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare si fericire." Chip Conley, membru fondator si CEO al Joie de Vivre Hospitality si autor al cartii Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow.
"Aceasta carte este amuzanta, autentica, interesanta si foarte utila. La fel cum e si Tony." Seth Godin, autorul cartii Triburi (Publica, 2010)
luni, 18 martie 2013
Copiii invata ceea ce traiesc. Educatia care insufla valori
duminică, 17 martie 2013
VIATA
" Viata este unica - acorda-i seriozitate!
Viata este frumoasa - admir-o!
Viata este o bucurie - savureaz-o!
Viata este un vis - transforma-l in realitate!
Viata este provocare - accept-o!
Viata este datorie - du-o la bun sfarsit!
Viata este un joc - intra in joc cu ea!
Viata este iubire - daruieste-te ei!
Viata este o enigma - cauta-i intelesul!
Viata este o promisiune - achita-te de ea!
Viata este suparare - invinge-o!
Viata este o melodie - fredoneaz-o!
Viata este batalie - lupta-te cu ea!
Viata este o aventura - asuma-ti riscul!
Viata este un dar - merita-l!
Viata este viata - TRAIESTE-O! " - Maica Tereza
vineri, 15 martie 2013
Cartea SALVEAZA-TI CASNICIA IN CINCI MINUTE PE ZI
SALVEAZA-TI CASNICIA IN CINCI MINUTE PE ZI
Dezvoltare personala / Dezvoltare personala
Viata de cuplu devine adesea o plictisitoare
rutina, iar zilele fericite de la inceput par uitate din cauza carierei
si a copiilor, a succeselor si a esecurilor, a problemelor de sanatate
ale parintilor sau a dificultatilor financiare. Nu-ti face griji! O
casnicie fericita este la indemana oricui - e nevoie doar sa acorzi
relatiei tale cinci minute zilnic. Cinci minute in care tu si
partenerul tau va puteti face fericiti unul pe celalalt prin metode
simple: o imbratisare in momentele dificile, un cadou oferit fara un
motiv anume, folosirea unui limbaj senzual numai de voi inteles si
multe altele. Strategiile prezentate in aceasta carte iti vor arata cum
sa transformi o relatie marcata de singuratate si frustrare intr-una
calda si apropiata si sa iti consolidezi rapid casnicia, invatand, in
acelasi timp, cum sa o pastrezi trainica si fericita in anii care vor
veni. O casnicie fericita este mai aproape decat crezi!
joi, 14 martie 2013
Bun gasit
Am lipsit o vreme de pe blog pentru ca nu am simtit sa mai scriu, insa acum am revenit!
De ceva vreme in viata mea apar o multitudine de informatii care ma fac sa vad viata altfel sa fiu altfel. Am inceput o calatorie interioara in care sa ma descopar mai bine. Cred ca noi toti ar trebui sa ne descoperim si sa vrem sa aducem fericire in viata tuturor oamenilor din viata noastra.
Exista un timp pentru toate, iar acum e timpul meu pentru a ma descoperii, a ma accepta asa cum sunt si in primul rand sa ma iubesc! Nu pot sa spun ca nu m-am iubit si pana acum, insa aveam foarte des momente in care ma indoiam de valoarea mea. Am citit de curand cartea "Secretul" si am inceput sa imi scriu in fiecare zi recunostinta fata de tot ce ma inconjoara, la inceput a fost un pic mai greu.. insa in timp este atat de placut, iar sentimentul pe care il ai de recunostinta este atat de minunat.
Ma suparam foarte usor inainte, mai ales daca cineva spunea ceva la adresa mea care mi se parea mie ca nu e ok... ei bine acum nu mai are nici cea mai mica importanta... acum nu ma mai supara pentru ca am inteles ca persoana respectiva doar isi exprima suferinta lui. Eu am venit pe lume pentru a iubi...
Va doresc sa aveti o zi superba plina de soare, lumina si iubire!
Abonați-vă la:
Postări (Atom)
Arhivă blog
-
►
2009
(99)
- ► septembrie (3)
-
►
2010
(31)
- ► septembrie (2)
-
►
2011
(64)
- ► septembrie (8)
-
►
2012
(26)
- ► septembrie (2)